zaterdag 5 december 2009

Vermoeiend

De afgelopen 2 dagen weer een aantal nieuwe dingen gedaan. Heerlijk gelopen in een park wat helemaal super was, autorijden (alleen) waarbij Fedor voortdurend met zijn voorpoten en kop over de achterbank komt. Hij wil graag naar buiten kijken en ziet graag dat wij of ik ook in de auto zitten. Gisteravond een hele nieuwe maar erg vermoeiende ervaring voor hem. Mijn moeder was jarig en dus moesten we daarheen. Ik ben 's middags al gegaan, zodat hij kon wennen aan het huis zonder dat er al gelijk veel mensen waren. De stenen vloer was wat glad voor hem, maar het ging al met al best goed. Mijn vader speelde met hem als hij op kattekwaad uitwas en hij heeft heerlijk liggen slapen voor het eten. Helaas zijn er toch mensen die een pup zo leuk vinden dat ze er heel druk tegen gaan praten, want toen de visite kwam werd hij aardig opgefokt. Resultaat was dat hij doodmoe was, maar toch wilde gaan staan om naar de persoon die tegen hem praatte toe te gaan en ook daarin eigenlijk niet af te leiden was. Dat ging niet meer zo goed met de gladde vloer. Ik ben even naar buiten gegaan met hem zodat hij tot rust kon komen en uiteindelijk was hij rustig en ging lekker liggen. Slapen was wat moeizaam voor hem met al die drukte, dus we zijn toch weer vroeg naar huis gegaan.
Vandaag is het goed te merken dat gisteravond vermoeiend was. Hij is een stuk tammer en gaat veel slapen. Aan de ene kant goed een hoop mensen bij elkaar, maar aan de andere kant ook nog wat teveel blijkt nu een dag later. Zeker als mensen niet rustig kunnen doen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten