dinsdag 2 februari 2010

Tijdelijk nieuw webadres

Nou de foto's van de wandeling met het F-nest staan op de site, alleen heb ik wat problemen met de indexpagina. Het tijdelijk site-adres is nu: www.fedors-site/2epagina.html

Fedor heeft gisteren de hele dag nodig gehad om te herstellen van afgelopen zondag. Hij heeft bijna alleen maar geslapen en was met lopen ook niet vooruit te branden. We hebben hem ook zoveel mogelijk laten herstellen, want hij moest naar puppytraining 's avonds. De wandelingen waren dus ook maar 10 min max op de dag. 's Ochtends wilde hij niet eten en ook vanmorgen gaf hij niet heel veel om zijn eten. Het gaat wel op, maar het lijkt hem niet te smaken. Rest van de maaltijden gisteren gingen als vanouds naar binnen.

De puppytraining ging weer super. Het was een half uurtje buiten trainen, waarbij Fedor het door de groep lopen aan de lijn helemaal perfect deed en een compliment kreeg van de trainster. Hij bleef aandacht op Remy houden en niet op de overige pups. Daarna was het verzorgingsles. Hierbij was Fedor als laatste aan de beurt (ze behandelde ieder ras afzonderlijk), dus dat was erg lang wachten en dat vond Fedor ook. Ging een beetje lopen vervelen. De persoon die de verzorgingsles gaf heeft laten zien hoe Fedor het beste gekamd kon worden, hoe de haartjes tussen de voetkussentjes bijgehouden kunnen worden en wat te doen als de nagels te lang zijn (vanwege zijn zwarte nagels niet knippen, maar vijlen). Ze zei alleen dat ie wel een beetje te dik was (???????). Wij hebben daar hartelijk om gelachen! Oke hij komt wat snel aan en zit nog steeds op hetzelfde voer als 4 weken geleden (konden gister ook niet verhogen want hij was weer 1900gr aangekomen en weegt nu 25,8kg), maar ik kan zijn ribben voelen als ik hem aai! Geen idee waar ze het vandaan haalt.

1 opmerking:

  1. Hey zoontje

    ik hoorde toen ik klein was ook altijd dat ik te dik was
    ook ik kwam een periode 2kg per week aan
    ondanks dat het voer niet verhoogd werd..
    en kijk eens ..heb ook nog een mooi lijntje hihihi
    en met genoeg beweging zou ik me niet al te druk maken

    liefs en dikke knuffel mama Bieke

    BeantwoordenVerwijderen