zaterdag 1 januari 2011

Nieuwjaar

Vandaag is het 1 januari. Het nieuwe jaar is begonnen, dus ik wil iedereen natuurlijk een Leo goed 2011 toewensen!!!

Goh wat ben ik blij zeg dat de afgelopen dagen voorbij zijn. Vanaf de 29e waren het hier veel knallen en pijlen die de lucht in gingen. Gister overdag was het ook zo erg. Ik ben nog met het baasje aan de lange lijn meegegaan het losloopgebied, waar ik de herrie even vergat toen ik kon spelen, maar daarna.......drama!! De knallen kwamen steeds meer en harder en ik had toen besloten dat ik niet meer naar buiten wilde. Plassen of niet......ik wilde daar niet meer heen. Ook niet de tuin, want daar hoorde ik ook gewoon alles. Ik hield het wel op. Vrouwtje had een heerlijk bot voor me gekocht en daar heb ik me wel een tijdje mee vermaakt, maar ik vond het allemaal maar niets. Heb ook heel veel water gedronken, maar ik had ook erg dorst van al dat hijgen. Om 12 uur dacht ik echt dat de hel losbrak en baasjes wilden mij niet eens knuffelen. Dat kwam pas later weer. Ik begreep er niets van, maar ik hoorde ze zeggen dat ik niet teveel medelijden moest krijgen. Ja hallo........ik ben bang hoor. Om 3 uur vanacht had ik toch wel erg hoge nood (maar ja ik had al vanaf 2 uur gistermiddag geweigerd te plassen) en toen is het baasje met mij de tuin ingegaan. Daar heb ik snel mijn poot opgelicht en ben daarna weer hard naar binnen gerend. Heb wel goed geslapen, maar ik was ook wel heel erg moe, want slapen wilde ik ook niet.

Nu.......nu is het weer heerlijk rustig buiten. Ik heb al een rondje gelopen met de baas en dat was helemaal niet eng. Uitgebreid alles gedaan en gesnuffelt. O wat ben ik blij dat het nieuwjaar is. Nu ben ik heerlijk aan het slapen en uitrusten van mijn erg vermoeiende en stressvolle dagje van gisteren.

Oudejaarsavond.......drama!

3 opmerkingen:

  1. Heey broer,
    Dat is vervelend dat je 'bang' bent voor het vuurwerk! Het zijn ook vaak van die harde knallen en je verwacht het niet hé!
    Gelukkig woon ik hier achteraf en wordt er bij ons in de straat niet echt veel vuurwerk afgestoken. Ik heb er dan ook weinig last van gehad. Wel moest de newfy vaak even blaffen en deed de beagle soms echt neurotisch. Van het vrouwtje hebben we op oudjaarsdag 's morgens, 's middags en 's avonds een paar Rescue druppeltjes gehad (proef je niets van, is homeopatisch en gaat gewoon door het eten heen) en met de rolluiken dicht, de muziek aan en 's avonds een superbotje was het goed toeven hier.
    Kom volgend jaar maar naar mij toe op oudjaarsdag!
    Knuffel,
    Fellow

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey broer

    Je hoeft niet bang te zijn hoor.
    Ik heb mijn grote kop eens in het raamkozijn gelegd en gekeken maar vond het niet boeiend dus ben ik gaan slapen..
    Gelukkig duurt het voor jouw voor er weer zoveel herrie is maar dan ben je ook wat groter en stoerder. Dan ben jij ze de baas die gillende keukenmeiden.

    bereknuffel van pauchan
    en Jadzia, bieke , eska en dalton

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vervelend broer dat je zo bang was,gelukkig is dat nu voorbij.Ik ben een week van tevoren naar een vuurwerkshow geweest en daar waren veel honden en schattige pups, konden we alvast wennen.Ik vond het wel gaaf,heb een stijve nek van het al dat omhoog kijken,mooi hoor al die gekleurde sterretjes.Misschien hebben ze bij jou ook wel een show in de buurt.
    Nou volgende keer beter broer dan kun jij ook gewoon rustig gaan slapen.Knuffel Bruno

    BeantwoordenVerwijderen