maandag 17 januari 2011

Even ontspnannen

Morgen is de begrafenis van oma, dus de baasjes wilden vandaag hun zinnen verzetten, even ergens anders aan denken. Nou valt dat niet mee, aangezien vrouwtje nog steeds geen schoenen aankan, maar besloten werd dat ik iedergeval met het baasje in het bos bij Lage Vuursche zou gaan lopen en dat we iedergeval daar ook lekker met z'n drieen pannenkoeken zouden gaan eten (de baasjes althans, want ik mag ze niet).

Aangekomen in Lage Vuursche is vrouwtje een héééél klein stukje meegegaan op haar slippers (100 meter), toch even boslucht snuiven, om vervolgens in een theehuis te gaan zitten en te wachten op mij en het baasje. Ik ben toen met het baasje heerlijk door het bos gelopen. Veel leuke hondjes tegengekomen. Lekker tussen de bomen door rennen en zelfs zwemmen in water wat erg modderig leek, maar super helder en schoon was. Kortom ik heb genoten (en vreselijk goed geluisterd). Volgende keer alleen wel ook met het vrouwtje er de hele tijd bij, want dat is toch leuker.

Na het wandelen hebben de baasjes in Lage Vuursche pannenkoeken gegeten. Ik heb daar heerlijk liggen dromen van alle dingen die ik in het bos heb gezien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten