woensdag 19 mei 2010

Baasje is niet leuk

Vandaag ga ik zelf maar eens wat schrijven in mijn blog. Baasje is vanmorgen naar de huisarts geweest voor die arm van d'r en daarna moest ze gelijk door naar de kaakchirurg. Er moest een verstandkies getrokken worden (schijnt de laatste te zijn, dus haar verstand is nu helemaal weg :-(). Ik al die tijd wachten, want alles bleek wat uit te lopen, dus ik heb ruim 4 uur alleen moeten zitten (andere baasje ging mee voor ondersteuning en om te rijden). Kwamen ze thuis, ik natuurlijk helemaal bij. lekker gekroeld met allebei, maar toen ging hij slapen (?????). Hij had nachtdienst gehad, dus moest naar bed. Hmmm, dat vond ik direct al minder gezellig. Andere baasje ging ff lekker met mij naar buiten. We zijn naar het water gelopen en hebben daar heerlijk op de wind gestaan. Lekker uit gewaaid. So far so good!!

Helaas ging de verdoving uitwerken en ondanks de pijnstillers die ik haar regelmatig zie slikken, blijkt ze toch wel heel veel pijn te hebben. Spelen vind ze nu niet leuk, want dat gaat zo kloppen in de kaak en ik mocht ook haar vest al niet in mijn bek nemen (al heb ik er wel stiekem een gat in gebeten). Dat is nu al een uurtje of 3 zo, dus ik hoop maar dat een beetje slapen de pijn wegneemt, anders is ze morgen ook niet leuk!! Draai maar met de poten voor mij!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten