maandag 28 juni 2010

Kamperen

Kamperen is::



Samen met de baas voor de tent zitten



Samen met de baas spelen in het bos



Heel veel tijd samen met de baas zijn



Samen met de baas zwemmen



Samen met de baas 's avonds op zoek naar wild

Afgelopen dagen ben ik samen met de baasjes wezen kamperen in Nunspeet. 4 nachten in een tent........dat was wennen. Eerst al al die mensen die je de hele dag ziet lopen. Veel honden die voorbij komen en tot overmaat van ramp ook nog een herder naast ons waar ik steeds niet naartoe kon. De eerste dag wist ik niet waar ik allemaal moest kijken. Slapen overdag had ik geen tijd voor, want ik was veel te bang wat te missen. Ook 's nachts heb ik niet veel geslapen, want ik hoorde allemaal geluidjes en vond dus dat ik steeds aan moest slaan. Baasjes vonden dan van niet en zeiden dat het goed was. De tweede dag had ik al meer rust (ook 's nachts) en daarna ging het steeds beter.
We hebben heerlijk in de bossen gelopen. Daar was het nog lekker koel en ik heb voor het eerst samen met de baas gezwommen. In het Veluwemeer. Heerlijk water vonden de baasjes, dus ze gingen gezellig met me mee. Wel raar in het begin hoor, maar uiteindelijk wel erg gezellig~!!
Gisteravond was de laatste avond en gingen we naar de Kroondomeinen bij Gortel. Daar moest veel wild zitten volgens de baasjes. Herten heb ik alleen maar gehoord (die waren te bang voor mij hahaha) en zwijnen heb ik heel veel gezien. Eerst vond ik dat ik daar hard naar moest blaffen, maar de baasjes hebben mij ervan overtuigd dat dat niet nodig was. Uiteindelijk heb ik tot op 2 meter van een zwijn gezeten (welliswaar zat ik toen in de auto, maar dat zwijn liep een stukje mee) en heb dat netjes zonder blaffen en grommen gedaan. Het was wel erg warm gister en vandaag, maar laat de 3 weken kamperen in de zomer nu maar komen!!!!

1 opmerking:

  1. Leuk!! Vast een hele ervaring kamperen met Fedor. Zo te lezen hebben jullie het alledrie prima naar jullie zin gehad. Wel verstandig om eerst even proef te draaien. Ben nu al beniewd hoe het strakjes in de zomervakantie zal gaan. Groetjes,
    Margreeth en Wouter en een grote knuffel van Fellow.

    BeantwoordenVerwijderen