woensdag 5 oktober 2011

Jarig en Ivar

Gister waren ik en mijn broers en zussen van het Bobber nest jaris. We zijn alweer 2 jaar geworden. Wat gaat het toch snel eigenlijk.
Ik ben wel een beetje verwend. Ik heb een heel groot bot gekregen en vrouwtje is 2 uur met mij gaan lopen in het bos. Daar heb ik heerlijk kunnen spelen en zwemmen, dus feest.

Vandaag was het vroeg op. Baasjes hadden om 9 uur in Zeeland afgesproken. Daar aangekomen werd ik weer belaagd door 7 van die kleine monstertjes. Heb weer even flink gegromd om ze te laten weten dat ze rustig moesten doen. We gingen dit keer wel snel weg. Gelukkig dacht ik nog, maar wat bleek..........1 zo'n klein monster werd bij mij achterin de auto gezet. Hij kwam wel lief tegen me aanliggen, maar vlak voordat we thuis waren kotste hij het hele kleed onder. Ik kon nog net op tijd mijn staart weghalen.

Hier thuis ging hij eigenlijk gelijk liggen en ik heb hem nog niet veel gezien. Zoals je op de foto kan zien verstopt hij zich ook graag. Oja....hij heet Ivar (officieel Jabies Gavreel the Gardian Angel)



1 opmerking:

  1. HEY BROER

    WAT IS HIJ LIEF ALS HIJ SLAAPT HÈ HIHIHI..
    DAT VONDEN ZE MIJ OOK ALTIJD TOEN IK ZO KLEIN MONSTER WAS. MAAR HET WORD WEL GEZELLIG HOOR..NU KAN JE MET ZIJN TWEEËN KATTEKWAAD UITHALEN HIHIHI

    BEREPOOT VAN PAUCHAN

    BeantwoordenVerwijderen