vrijdag 6 mei 2011

Baasjes krijgen schrik van hun leven

Gistermiddag gingen de baasjes voor een verjaardag naar Hoek van Holland en ik mocht mee. Gezellig natuurlijk en wat bleek......er was daar een heerlijke grote tuin die heerlijk hondproef was. Ik dus heerlijk in die tuin schooieren, rennen en alles bekijken en besnuffelen. Rond 20:30 komen er 2 honden langs de andere kant van de heg en 1 daarvan was een loops teefje. Wat rook ze lekker. Baasjes zagen mij nog stoer door de tuin lopen en noemde mij nog een patser, maar ik vond dat teefje ook zo lekker ruiken. Achteraan de tuin kwam ik plots een stukje in de heg tegen waar ik vond dat ik doorheen kon. Met heel veel moeite heb ik me daar doorheen gewrongen en ben achter dat loopse teefje aangelopen. Baasjes hadden dat niet gezien, maar vonden het na ongeveer een minuutje of 3 tot 5 wel heel stil in de tuin. Toen kwamen ze erachter dat ik er dus niet meer in zat. Ze zijn samen met Robert direct gaan rennen en roepen om mijn aandacht te krijgen en Robert zag mij uiteindelijk een heel eind verderop aan de andere kant van de weg bij het begin van het bos naar de duinen. Toen hij dichterbij kwamen en me weer riep bedacht ik me dat ik het wel gezellig vond bij hun, dus kwam al kwispelstaartend aanlopen. Robert heeft mij toen bij de nek beetgepakt en me mee teruggenomen naar de tuin. Baasje is even verhaal gaan halen bij de baasjes van dat teefje. Hij was woest dat ze doorgelopen waren terwijl ik ineens bij hun was en dat ze hem gewoon de grote weg op hadden laten lopen. Die man liep hard door en die vrouw zei dat ze mij pas bij de grote weg hadden gezien (ja hoor :-(), mij tegen hadden willen houden om over te steken, maar dat ik zo hard gromde dat ze me hebben laten gaan. Baasje gelooft er niets van, want ik grom nooit tenzij men heel lelijk tegen mij doet. Hij vond het maar een heel raar verhaal, zeker omdat ik nou niet echt over het hoofd te zien ben als ik door een heg kom en mijn neus bij een teef onder de staart duw.
Ze hebben me daarna toch wel even heel uitgebreid geknuffeld, omdat ze er niet aan hadden moeten denken wat er gebeurd had kunnen zijn. Vervolgens mocht ik natuurlijk niet meer door de hele tuin lopen. Eerst moet dat gaatje gemaakt worden. Niemand wist ook dat dat gaatje er was, alleen ik vond het wel.

2 opmerkingen:

  1. Zo broer dat is wel schrikken, Gelukkig is de afloop goed. Ik ben ook al eens zo stout geweest maar was toen nog heel jong..
    En toen was mijn baasje ook niet blij maar wel toen ik terug kwam...Nou broer niet meer zo ondeugend doen hè doe ik ook niet whahahahaha

    bereknuffel van je broer pauchan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey broer, ik hoop dat je van je uitstapje genoten hebt want ik geloof niet dat er een tweede keer komt....Fellow

    BeantwoordenVerwijderen