zondag 6 maart 2011

Puppies, broer en wandelen

Goh wat een drukke dagen heb ik achter de rug.

Eerst vrijdag aan het eind van de middag naar de opuders van het vrouwtje. Haar vader was jarig, en omdat ik daar altijd zo wild binnenkom (wil altijd knuffelen met de vader van het vrouwtje) zijn we al voor het eten daarheen gegaan om de visite niet op te schrikken :-). Lig ik daar op een gegeven moment als een rustige grote Leo, komt er iemand binnen met een herderpup van 12 weken. Tja dat moest ik natuurlijk ff van dichtbij bekijken en er mee spelen. Wat een druk ding was dat zeg. Ik werd achter elkaar besprongen en in mijn oren gebeten, totdat het eindelijk ging slapen. Toen kon ik het van dichtbij besnuffelen.
Gisteren gingen we al vrij vroeg op pad. We gingen naar de bossen in Bergen op Zoom. Daar ben ik wel een paar keer geweest, maar toen was ik stukken kleiner. Wat een heerlijk bos is dat. Toen ik aankwam eerst maar eens gedaan als oom Dalton. Als een idioot door de struiken en om de bomen heen rennen. Daarna de rest maar eens gaan bekijken. Lekker snuffelen overal aan. Spelen met andere honden (hoewel die er niet veel waren) en ook spelen met kinderen. Die zijn leuk!! Die roepen je en rennen dan heel hard een heuvel op en aan de andere kant er weer af. Ik lekker erachter aan natuurlijk. Baasje en vrouwtje riepen mij ook wel, maar dat is toch net ff wat minder leuk dan kinderen. Uiteindelijk is vrouwtje mij maar komen halen en heeft mij aan de riem gedaan, omdat we weg moesten.
Na het bos zijn we naar Zeeland gereden. Naar Nely. Die heeft 2 van die leuke katten. Scooter en Blizard. 2 van die pluizige katten die mij helemaal niet zo eng vinden.Daar kan ik een beetje aan snuffelen zonder gelijk een tik op mijn neus te krijgen. Als ik het maar zacht doe. Baasje en vrouwtje hebben daar gelunched en gekwebbeld en ik heb voornamelijk uit liggen rusten. Vrouwtje had nl gezegd dat we daarna nog ergens naartoe gingen. Nou dat klopte.
Om een uur of 4 zijn we weggegaan bij Nely en gingen we op bezoek bij mij broer, mams, oma, halfzus, oom en dekleine Bolke. Die is lief. Een klein waggelend hondje van 9 weekjes. Ruikt heel anders dan ik en hobbelt steeds achter mij aan. Wil spelen, heeft alleen vlijmscherpe tanden. Ze wordt daar al de piranha genoemd. Nou dat snapte ik en mijn baasjes op een gegeven moment wel. Vrouwtje zei nog dat ik dat ook deed toen ik klein was. Kan me niet voorstellen. Daar ben ik veel te lief voor hahaha.
En toen kwam broer binnen. Geweldig om hem weer te zien. Hij was veranderd. Stuk breder geworden en hij leek zelfs een klein beetje hoger dan ik. Ik was ook veranderd zei hij, maar dat zie ik natuurlijk zelf niet meer. We hebben heerlijk over en door het hek heen met de poten tegen elkaar geslagen en de neusen tegen elkaar. Broer kan ook kletsen als de besten zeg. Baasjes moesten daar vreselijk om lachen. Ik doe dat eigenlijk niet. Ik maak af en toe geluid, maar ben meer van het non-verbale. Pauchan niet hoor. Hele verhalen steekt hij af. Geweldig.

Waren leuke dagen en wat zijn puppie's LEUK!!!!!!!!!!!!

1 opmerking:

  1. Hey broer

    als je de volgende keer weer naar het bos gaat..dan wil ik wel met je komen spelen hoor..mijn vrouwjte rijd wel hoef ik alleen mij lieve gezicht op te zetten..en ze rijd graag dus geen probleem :-D..beter dan achter het hek tot snel hè
    bere poot van je broer pauchan

    BeantwoordenVerwijderen