dinsdag 8 februari 2011

Apart gezet in de creche

Vandaag was het weer zover. Ik mocht weer een dagje naar de crèche. Vrouwtje doet nu kantoordienst, dus die werkt alleen maar van 9-17 en baasje heeft al ingeplande dagdiensten staan. Dus vanmorgen om 8 uur in de auto. Ik sliep nog half, want dat is natuurlijk geen tijd voor een Leo. Bij de crèche aangekomen wist ik meteen waar ik was. Sprong gelijk met mijn poten tegen de balie op om de eigenaar te begroeten :-). Ik dus gezellig bij de andere honden. Baasje kwam mij vanmiddag halen en toen zat ik samen met een Berner Sennen apart. Ik nam geen rust en bleef maar achter de andere honden aan rennen en ook wel rijden op sommigen. Mijn tong hing steeds lager en men was bang dat ik door zou draaien (was ik als pup ook goed in). Ze hebben me dus maar even apart gezet om tot rust te komen voor mijn eigen veiligheid. Maarja al die andere honden zijn zo leuk!! Nu lig ik helemaal knock out in de gang en ben vreselijk moe!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten