zaterdag 19 juni 2010

WK feest

Fedor hier maar weer eens.
Vandaag hadden de baasjes een WK feestje ivm de wedstrijd tegen Japan en ik mocht weer mee. Wat een stelletje rare wezens zijn mensen toch. Kleden zich helemaal in het oranje, met rare hoofddeksels op en vlaggetjes op het gezicht. Het was druk. De hele tuin was met zeilen afgedekt en overal hingen vlaggetjes. Ze hadden een groot scherm hangen en bij de buffettafel (waar later een oosters buffet op werd geserveerd) en de drankenafdeling stond ook nog een tvtje, dus iedereen kon steeds zien hoe het ging. De mensen die het organiseerden zijn fokkers van Duitse Herders en ze hadden voor mij een hok leeg gemaakt, zodat ik kon slapen als ik wilde. Dat deed ik natuurlijk niet, want ik wilde goed de baasjes in de gaten houden, maar het was wel lekker om in te liggen. Zeker omdat ik normaal midden op een pad ga liggen en er door sommigen toch wat teveel gedronken werd. In mijn hok was het rustiger en de baasjes hadden zelfs mijn eigen deken erin gelegd. Zo rook het ook niet zo raar naar andere honden. Ik ben flink geknuffeld en aangehaald en iedereen vond mij zo mooi en vooral ERRUG GROOT (raar hoor!!). Er was een hoop herrie, maar iedereen was errug vrolijk, want Nederland heeft weer gewonnen!!



Zo zag het baasje eruit en al die andere rare wezens :-)

En dit zag ik toen ik aan kwam lopen. Hier moest ik naar binnen!

1 opmerking:

  1. Hoi FEDOR,

    Je moet gewoon net doen of je er niet bijhoort.
    Wat een malloten zeg?!! -)
    Het schijnt trouwens vanzelf weer over te gaan deze "hollandites" ziekte als ze straks eenmaal de finale hebben gewonnen.
    Fellow

    BeantwoordenVerwijderen