zaterdag 12 juni 2010

Jarig

Vandaag is het vrouwtje jarig en ik mocht vanavond gezellig mee uit eten. We zijn naar kinderdijk gegaan. Daar hebben ze molens (huizen met draaiende dingen eraan). Ik had ze al eens van ver gezien, maar nu dus ook van dichtbij. Rare dingen hoor. Morgen is het hier groot feest. Er komen allemaal mensen en kinderen en ook mijn vriendje Buddy komt. Baasje gaat eerst met mij en het baasje van Buddy en Buddy lopen, zodat wij al een beetje moe zijn als alle gasten komen. Ik ga me proberen te gedragen, maar helemaal beloven kan ik dit niet :-).

Poot Fedor!!

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Fedor met het vrouwtje(geef het ook even door aan de jarige job)
    Weet zeker dat je je gedraagt en met een feestmutsje op zorg je dat jij gewoon in de belangstelling staat.
    Fijne dag. Poot van broer Bruno en Fam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chantal, vanuit het Zeeuwse...van harte met je verjaardag. Hoop dat je een gezellige dag hebt met veel knuffels, taart en kadootjes.
    Groetjes Wouter en Margreeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou volgens mij hadden jullie baasjes nog veel langer met jullie moeten lopen, want moe waren jullie nog echt niet :-)
    Maar je was wel heel braaf hoor Fedor en Buddy ook!

    BeantwoordenVerwijderen