maandag 15 maart 2010

Nu weer aangekomen

Vorige week was Fedor helemaal niets aangekomen. Deze week heeft hij dat weer ruimschoots goed gemaakt. Hij is weer 1800 gram aangekomen en weegt nu 35,2 kg. Het wordt nu echt hoog tijd dat hij de loopplank niet eng meer vindt als hij de auto uit moet. Ik krijg nu echt moeite hem erin te krijgen. Daarbij komt ook nog dat die pootjes nu ineens echt poten worden en je er bijna mee in de knoop komt als je hem de achterbak in wilt tillen! Wat groeit ie toch vreselijk snel!!

1 opmerking:

  1. He grote broer van mij,
    jongen wat word jij toch een dikzakje.... zeker goed te eten daarzo!! Krijg jij veel tussendoortjes en botjes enzo..... of heb je gewoon aanleg :))
    Met mijn 31.4 kilogram loop ik wel wat achter op je en toch krijg ik 3 maal per dag 333 gram Carnibest en per maaltijd twee handjes brokjes erbij. Maar met de tussendoortjes zijn ze hier toch best zuunig (echte Zeeuwen...) en als ze wat geven is dat een stukje komkommer of een worteltje ( is goed voor mijn ogen zeggen ze, want heb je wel eens een konijn met een bril op gezien??).
    Nou broer, tot mails/horens/ziens!
    Fellow

    BeantwoordenVerwijderen