zondag 9 oktober 2011

paar dagen verder

.
<----Klik bij de punt voor meer foto's


Wij zijn nu weer een paar dagen verder en mijn kleine vriendje gaat wat meer lef krijgen. Hij daagt mij uit, likt mijn bek af en toe en probeert thuis van alles. Baasjes lopen steeds te corrigeren. Naar buiten aan de riem samen met mij gaat prima, alleen blijft het eerste stukje eng. De snoepjes die ik zo lekker vind, vindt hij maar zozo. Hij kent al wel een beetje zijn naam en kan ook al zit. Dat vind ik wel stoer. Verder is het een echte leo. Hij is lomp haha. Hij zou zo rechtdoor het water inrennen als de baasjes hem daar niet weghouden. Hij was vandaag met mijn vriendjes macho en dj aan het spelen en die gingen het water in, het is dat de baasjes meeliepen, want hij was echt meegegaan. We zijn toen maar een stukje op gaan zoeken waar geen water in de buurt was, zodat het veilig was. Verder vindt Ivar de buggy niet altijd leuk (hoewel hij er braver in blijft zitten dan ik ooit gedaan heb). Kijk maar naar de foto dat zegt genoeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten