zondag 1 mei 2011

F-nest, Londen en logeren

Goh wat heb ik 2 geweldige weekenden gehad!!!!

Vorige week zaterdag werd ik al vroeg in de auto gezet. Geen idee waar we naartoe gingen, maar na een 3 kwartier rijden bleken we op de Loonse en Drunense duinen te zijn. Daar was ik al eerder geweest, maar wat schepte na 5 minuten mijn verbazing......mijn broers Pauchan en Bruno, mijn zus Silver, mijn moeder Bieke, oom Dalton en halfzus Eska waren er ook. Dat was dus feest. Aan de lijn hebben we een beetje stoer naar elkaar gedaan, maar toen we eenmaal los mochten was het FEESTEN!! Heerlijk achter elkaar aan rennen, samen zwemmen, samen aan dingen snuffelen......geweldig. Ik blijf nog steeds een beetje gek van mijn oom (liep hem veel achterna) en mijn baasjes vonden het in het water soms moeilijk om te zien of ik het was of oom Dalton. Ze konden het aan mijn masker zien. Na de wandeling zijn de bazen nog gaan lunchen op het terras en wij Leo's hebben maar een beetje liggen bijkomen, want het was al met al erg vermoeiend. Baasjes hebben veel foto's gemaakt en die staan op:

http://s1237.photobucket.com/albums/ff477/Fedor09/F-nest%20wandeling%2023-04-11/ (even kopieren en plakken weer).

5 juni zie ik ze weer in de dierentuin. Gezellig!


Afgelopen woensdag werd ik wederom in de auto gezet en na anderhalf uur rijden kwamen we bij van Marinushof aan. Ik vond het raar dat de baasjes mijn deken hadden meegenomen, maar ik bleek daar te gaan logeren. De baasjes gingen een paar dagen naar Londen. Belachelijk natuurlijk zonder mij, maar ze zeiden dat dat toch echt niets voor mij was en dat ik een paar hele leuke dagen zou gaan krijgen. Nou dat klopte. 2 mooie dames om mee te spelen (eigenlijk 3, maar die ene is wat te jong) en 2 puppies. Nou ik vond het er heerlijk. Had 1 bank al snel tot mijn bank benoemd en lag er veel op en ik heb heerlijk kunnen spelen. Vooral Thaisu vond ik errug lief (en zij mij sinds gister ook). We hebben lekker samen gespeeld en elkaar afgelebberd. Ook de puppies waren leuk. Ik ga ze alle 4 missen, maar lig nu wel bij te komen :-)

Baasjes hebben zich in Londen ook prima vermaakt. Ze hadden mooi weer. De boot viel het vrouwtje erg mee, want daar zag ze vooraf erg tegenop, maar de zee was rustig. Ze hebben in die 3 dagen heel veel gelopen, lange dagen gemaakt en heel veel gezien. Ook heel veel foto's gemaakt (met die andere 2 erbij hebben ze samen 1800 foto's) en ver van de bruiloft van Kate en William weggebleven. Kortom was geslaagd en met elkaar ook zeker voor herhaling vatbaar.

Uit de 1800 foto's heeft het vrouwtje de volgende 3 foto's uitgezocht (rest zal nog wel volgen in een album)

Poot Fedor

1 opmerking:

  1. Hey Broer

    Ik lees wel dat jij je ook prima heb vermaakt met je dames..
    Wat hebben wij toch allemaal leuke uitjes..
    en de volgende is alweer in zicht..
    Ik heb er veel zin in hoor
    tot snel

    Poot van je broer Pauchan

    BeantwoordenVerwijderen