donderdag 20 januari 2011

Crèche

Baasje is weer bezig om in Rotterdam op de ambulance te komen. Dat houdt alleen in dat baasje en vrouwtje heel af en toe een dagdienst gelijktijdig hebben. Ze waren aan het kijken wat er mogelijk was voor mij, zeker voor als mijn vaste oppas als ik eens echt niet meekan, op vakantie is. Ze hebben gekeken bij een uitlaatservice, maar dat vonden ze niets, omdat ik dan nog grotendeels de dag alleen door met brengen (de katten hier heb ik nl niets aan). Ze zijn toen uitgekomen bij een hondencrèche op 10 min rijden van huis. Klonk leuk. Hele dag honden om me heen en ook nog eens op 2 uurtjes na (rusttijd) mensen om me heen. Wat wil een hond nog meer??

Gister was het zover. Ik ging een dagje proefdraaien. Baasjes hadden de begrafenis van oma, waar ook mijn oppas heen moest, en ze wilden mij niet de hele tijd alleen laten. Nou ik vond het helemaal geweldig. Lekker spelen met andere honden, ik kan beslissen of ik binnen of buiten wil zijn, een mand om in te rusten als het rusttijd is (en ik in de mand wil hahaha). Helemaal leuk. Toen de baasjes kwamen om me te halen heb ik ze helemaal besprongen van enthousiasme. Even laten zien dat ik het leuk vond daar, want ze voelden zich best schuldig dat ze mij daar brachten. Daarna als afscheid de eigenaar van de crèche nog even besprongen en afgelebberd en toen naar huis. Uurtje slapen en toen weer met de baas naar de EG. Volgende week examen en we hadden vorige week al gemist, omdat vrouwtjes oma vlak voor de tarining overleed, dus we moesten echt even naar de training. Ik was versleten daarna.

Vandaag......vandaag ben ik errug lui!! Heb grotendeels geslapen en vrouwtje heeft mij ook een rustdag gegeven. We zijn dus niet naar losloopgebied gegaan, maar hebben in de buurt aan de lijn gelopen. Daarna......slaap ik weer!! Maar het was SUPER!!!!!!!! De volgende keer is geloof ik pas weer over 3 maanden :-(

1 opmerking:

  1. leuk he op de creche broer, ik ga er iedere dinsdag naar toe als het vrouwtje ook de hele dag moet werken.Ik kom er al van pup af aan en het is super.Vrouwtje hoeft zich niet schuldig te voelen hoor?.Wat is het er altijd leuk,als baasje op dinsdagmorgen mijn tasje klaar maakt dan ben ik niet te houden ,feest!!!!!! Fijn voor je dat jij het ook leuk hebt gevonden en weet zeker dat de volgende keer weer net zo leuk wordt.dikke lebber Bruno

    BeantwoordenVerwijderen