maandag 4 oktober 2010

F-nest 1 jaar

Vandaag zijn al wij van het F-nest allemaal alweer 1 jaar oud!! Wat gaat de tijd toch snel!! Allemaal VAN HARTE GEFELICITEERD!!

Ik ben wel verwend. Ik heb nu ook een jolly bal gekregen. Baasjes houden die gezien bij Fellow toen we daar op bezoek waren en ook op de site van Bruno. Daar moest ik natuurlijk keihard mee door de tuin rennen en vervolgens in de vijver gooien. Ook heb ik een grote knuffel gekregen. Een ezel met een hele grote snuit, die knort en piept (heb ik weer wat om te slopen hihi). En de baasjes kwamen vanmorgen thuis met Borre vandaag. Borre is een hangoor, blauw grijs en is het nieuwe vriendje voor Bugs. Ik vind hem zóóóó leuk, dat ik al bijna door de ren ben gesprongen.

Kortom een SUPER verjaardag!!

(vrouwtje zegt dat een foto van Borre nog komt)

2 opmerkingen:

  1. Hey Fedor

    Van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag!

    Megadikke knuffel

    Raf & papa Faro

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi jarige broer,

    Pas maar op dat je Borre en de ezel niet door elkaar haalt.
    ook graag een foto van de ezel klinkt namelijk wel VET STOER COOL!

    VAN HARTE!!

    Fellow

    BeantwoordenVerwijderen