woensdag 2 december 2009

2 nachten verder

We zijn ondertussen 2 nachtjes verder en Fedor is ons lekker uit aan het proberen. De eerste nacht ging prima. Het licht ging uit na de laatste maaltijd en de laatste keer naar buiten. Fedor ging lekker slapen en ook wij konden een poging gaan wagen in de computerkamer (waar wij ons tijdelijk bed hebben gelegd). Om 3 uur en 6 uur kwam hij netjes melden dat hij moest plassen en deed dat vervolgens netjes in de tuin. Hij heeft ons tot kwart voor 8 laten slapen en liet toen weten te moeten plassen en te willen eten. We moesten hem nog aangeven bij de gemeente, dus om 11 uur in de auto naar het gemeentehuis. Fedor ging lekker achterin slapen. Bij het gemeentehuis is Remy met Fedor buiten blijven staan en hij heeft heel stoer liggen kijken naar iedereen die langs liep en reed. Vervolgens moest ik nog even wat halen bij AH en ook daar bleef hij stoer liggen kijken naar alles wat langskwam. We kwamen de schoonmoeder van Tamara nog tegen en hebben daar even mee staan praten. Thuisgekomen lekker gegeten en toen was het weer slaaptijd voor Fedor. Mijn ouders en Mariska konden hun nieuwsgierigheid niet bedwingen en kwamen nog even langs. Fedor bleef lekker doorslapen. Rond 15 uur was iedereen weer weg en zijn wij even in de tuin aan de slag gegaan. Dat was 1 groot feest voor Fedor. Lekker van voor naar achter door de tuin rennen. De bezem proberen te pakken en de konijnen de stuipen op het lijf jagen. Ook de paddestoelen hadden een enorme aantrekkingskracht. Aangezien alles met de bek wordt onderzocht kostte het moeite hem daar weg te houden. Hij vond ze veel te interessant. Na het avondeten is Fedor weer gaan slapen en heeft dat tot 23 uur volgehouden.
Afgelopen nacht ging het een stuk minder. Fedor was flink onrustig (Remy sliep boven omdat hij vandaag van 7 tot 15 moet werken en dus goed moest slapen). Hij lag te piepen en kon zijn draai niet vinden. Probeerde steeds op het luchtbed te springen en was in mijn kussen aan het happen. Om iets voor enen werd hij rustig, maar stond om half 2 al weer naast mijn hoofd te piepen dat hij moest plassen. Na het plassen was het speeltijd vond hij. Was het er niet mee eens dat ik wilde slapen en heeft me een half uur bezig gehouden met steeds in mijn haar happen, op bed trachten te springen en in mijn haar te bijten. Hij heeft vervolgens tot half 5 weer geslapen en toen begon het weer opnieuw. Plassen en daarna spelen!! Alles bij elkaar heb ik een fors gebroken nacht achter de rug, maar hij liet me nu tot iets over 8 slapen.
Na het ochtendontbijt kreeg hij helemaal de kolder in zijn kop. Solo werd opgejaagd, ik werd voortdurend in mijn kuiten gebeten en nee is een reden om het juist wel te doen en alleen maar harder. De tip van Ria wat te doen als hij bijt, maakt voorlopig nog geen indruk. Het is even wennen dat ik het nu vandaag alleen moet doen, want met z'n tweeen wissel je elkaar nog een beetje af. Nu slaapt hij en heb ik even tijd hier een beetje te updaten :-)

1 opmerking:

  1. Wat een spook..Pauchan is in de nacht redelijk rustig..en op de dag gaat hij ook op avontuur en op jacht...Maar ze zijn ook zooooooo leuk met die ondeugende koppies!!!maar het gaat over hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen